Dnešní portrétování...

         "Ne, nebudeš mě líčit! Ne, nebudeš mi tupírovat vlasy! Takhle vypadám jako deb*l! Ty vole, Terko, co sis to zas vymyslela?!" Takhle začínalo dnešní focení ve školní ateliéru s Violou a Ell. Když fotím spolužačky já, začíná takhle dost často. Ale co :D. Holky nemají ani ponětí, co všechno jsem schopná si vymyslet a co jsem už vymyslela, jen zrovna nemám prostředky na zrealizování. 


         Dneska jsem toho sice nafotila celkem málo a jen dvě fotky skončily na webu, ale i tak jsem spokojená. Je tu tedy možnost, že bych mohla být spokojenější více, ale co nadělám :D. Nejvíce se mi líbí portrét Violy (1., v úvodu). Je to takový tajemný a nikdo neví "co". Fotka nabízí skvělou možnost zapojit fantazii a vytvořit si k ní příběh sám. Neříkám, že u ostatních to nejde, ale fotka Violy Vás k tomu nejvíce nutí, podle mě.

         Druhou fotografií, která skončila na mém webovém portfóliu je portrét Ell. Byla jsem při konzultaci pochválena, že se mi podařilo zachytit tvář Ell, kterou nikdo nezná. Výsledek je super, přijde mi :).


         Jako bonus tu mám ještě jeden portrét Ell, kde vypadá trochu jako elfka, a portrét Barči, který jsem fotila v ateliéru, který jsme si pronajali s kamarádkami kvůli cvičení.



         Teď už musím letět s kočkou na kastraci, na kterou se celá rodina dlouho těší. Ten smrad je neskutečný :D.





0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.