Voda na těle...

          Poslední dny plivu jeden článek za druhým. Snad už mi ten archiv dochází. Nějak přemýšlím nad tím, co mám dělat, co se mi chce dělat a co asi budu dělat. Od toho, jestli udělám nový design blogu, po to, jestli vůbec chci na vysokou školu na fotografii, jestli mě to ještě pořád baví (ošklivá věta :D). Asi si dělám moc starostí s blbostma. Bude to tím, že mě nedávno sejmuli z bidýlka naši čeští fotografové amatéři. Nevím jestli jsou podobní lidé i v jiných státech, ale opravdu bych jim to nepřála. Chytří, jak rádia a přitom drželi foťák v ruce dvakrát. Poradit umí jen málokdo.

          Radši začnu tou změnou blogu.



         Ve škole se nám upravilo měsíční téma. Pro tento rok je tématem voda. Ještě, že mám tak obětavé kamarádky. Původní nápad byl zase zcela jiný. Voda měla na těle představovat šperk, ale pak jsem se na to vykašlala a kapala ji náhodně. Na fotkách je opravdu hodně vidět, kdy mě více zajímalo tělo a kdy více voda. Moc mi to zamaskovat nešlo. I když je voda hodně zajímavé a široké téma, tak mě to moc nebavilo. Fotky pěkné, ale některé vznikly až ze zoufalosti. Je fakt, že se najdou takové, ze kterých mám radost.


         Když už jsem nevěděla jakou část těla pokapat vodou, nezbývalo nic jiného než hledat. To by se pánům určitě líbilo :D. "Zadek, zadek, flek, zadek,..." Všechny detaily připomínaly zadek. Až se nám nějak poštěstilo vyrobit následující fotografii. Hádejte, kterou část těla jsem fotila :D.

     
          Pšt! Je to loket :D.








0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.