Espressivní fotosoutěž...

          Byla jsem donucena. Záhadně mám ale z výsledku radost. Kdysi dávno (asi měsíc zpět) nám profesor nabídl účast v téhle soutěži, kterou pořádá NESCAFÉ Dolce Gusto. Nedávné připomenutí, doprovázené nesmyslným řevem, protože je náš profesor "samonasrávací", nás donutilo všechny makat na zdánlivě nudném tématu (černobílá fotografie kafe).


          Prej nic moc fotka, ale mě se líbí. Vznikla za vtipných okolností - všechny ateliéry plné, žádná světla k dispozici, vypůjčený foťák jiné značky a moje speciální technika asistence sama sobě :D. Zubama jsem držela čtvrtku s vystřiženým obdélníčkem, levou rukou mýchala lžičkou kafe a pravou poslepu mačkala spoušť někde nad hlavou a pohotově chňapala po blesku. Výsledkem je fotografie, která vznikla dá se říci náhodně a ze dvou fotek. Proč ne, to se taky počítá :D.

           Když na ni narazíte, budu ráda za hlas, ať už slouží k čemukoliv :). (Soutěžní galerie)



0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.