Femme Fatale projekt...

          Kamarádka se přihlásila k projektu dvou dívčin "Femme Fatale" a mě tam šoupla také, jako fotografku. Jde o to, že fotím ženy podle tématu měsíce. Zatím mám za sebou Sanie - téma tetování. ffatale.cz


          Web nic moc, moc ho nenavštěvuji. Ale to se dá do kupy. Zatím to začíná. Mé fotografie ani medailonek tam zatím ani nejsou. Holky, zakladatelky, se dostaly do maturitního a zkouškového shonu, který mě zastihl také. Důležité jsou pro mě fotky a příležitosti k focení, které tímto získávám.


          Fotila jsem Sanie. Má krásně barevná tetování. Fotila jsem ji na Nákladovém nádraží Žižkov. Nějak jsme tam vlezli a šli fotit do té poloviny, kde byl design blok a normálně je tam starožitnictví a tak. Nebyl problém a světlo bylo super. Poté jsme ale vlezli naproti ke kontejnerům. Je tam budka s rozbitým oknem. Jednou jsme tam fotili s kamarádkou asi 2 hodiny. Tentokrát k nám po 3 minutách přišel chlápek ve vojenském a oranžové vestě. "Co tu děláte dámy, narušili jste celní prostor. Půjdete semnou." Řekl a šli jsme. Cestou modelka začala vyjednávat. Neúspěšně. "Jste na kamerách, jinak bych vás pustil." Dovedl nás do budky, kde si nás převzal jiný chlápek a začal nás poučovat. Opsali si na papír naše údaje z občanek a pustili nás. Stejně si myslím, že ten papír vyhodili a jen nás chtěli postrašit. První pletky se zákonem :D Vlastně... vlastně ne :D


          Fotky jsou neretušované a mělo vyniknout tetování. Myslím si, že se prostředí k Sanienimu tetování hodí. Barevnost jsem asi trochu přehnala. Některé jsou spíše do počtu.














          První a poslední fotka, kterou jsem fotila v celním prostoru, který nebyl ani označený, ale co už :D. Zachránila mi mé Wrangler cvičení.








0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.