Maturita - dokumentární soubor...

          Naskytla se mi skvělá příležitost fotit dokument v Národním cirkusu JO-JOO. Původně jsem na maturitu chtěla fotit ilustraci Alenky v říši divů, ale bylo to moc těžké a první pokusy se mi moc nelíbily.


           Fotografií mělo být minimálně 18, já jich měla vybraných kolem 80. Všechny mi přišly krásné a důležité. Nakonec jsem výběr zúžila asi na 50. Pro ukázku tu mám právě těch "pár", které jsem použila pro maketu publikace, která byla součástí maturity. Jsem zvědavá, co na ně řeknou cirkusáci, až jim je pošlu. Zatím jsem se k tomu nedostala.


          Všichni byli neuvěřitelně milí. V cirkusu jsem byla jednou. Rodiče nemají radi klauny, Mr. Beana a tak. Alias nemají rádi lidi, kteří ze sebe dělají debily. A to mají doma mě :D. Zvířata byla krásná a u představení mi poprvé ukápla slzička.


          Celý dokument mi přijde velmi výtvarný, což byl záměr. Měl být subjektivní a mám z něj dojem, že z něho vychází názor, že se ke zvířatům nechovají tak úplně dobře. Postupem času, kdy jsem cirkus navštěvovala, mi to docházelo také. I když principál zachránil tygra před utracením, skončil zde a každou přestávku ho láduje šlehačkou pro pobavení. Je to každého názor :).
          Fotky jsou přeházené. V publikaci měli nějakou rádoby časovou posloupnost a byly rozděleny na 2 části - fotografie zákulisí, stěhování zvířat a fotografie představení.



















































0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.