Maturita - reklama...

          Jedno ze zadání praktické maturitní zkoušky - reklamní fotografie. Bez servítek, srala jsem na to. Heslo, kterým jsem se řídila - "hlavně abych to měla", dostalo nový rozměr.


          Čistá improvizace na místě. Jen sem si přinesla předměty focení. Vlastně jsem jen ráno běhala po bytě a strkala do tašky všechny fotogenické věci. Venku kvetly třešně a já měla růžový parfém. V ateliéru jsem našla kameny, tak jsem je také použila :D. U růžového parfému s květinami se mi podařilo i roztavit stůl :D.



           Já jsem vybrala následující verze. Profesorovi se ale líbily ty výše. Posuďte samy, čí výběr se Vám líbí více :).









0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.