Móda - wrangler...

          Už nikdy víc! Nejméně vydařené cvičení vůbec. Nesnážim fotografie, které vzniknou ze zoufalosti a ještě k tomu záhadná síla nezasáhne a fotky jsou i přesto hnusné. Ještě k tomu jsem musela použít fotografie zase z jiného souboru. Focení se Sanie mě zachránilo.



          Ano, stojí to za velké nic! Fotily jsme s kamarádkou ve stáji Statenice, kam jezdíme. Původní plán byl za tmy ji na koni a za deště nasvítit autem. Tma nebyla a déšť přišel, až když jsme odjížděli. Za to pořádně foukalo. Na většině fotografií má Anička zakrytý obličej vlasy tak, že se to nedá použít. Navíc se nám kůň, který neumí ani chodit, plašil a kamarádka na něm seděla bez bot a bez sedla. Nebylo to ani oblečení od Wrangler, bylo jen podobného stylu.


          Přinesla jsem asi 9 fotografií a z toho mi vzali 2. Že prý je to spíše reklama na koně, nebo sedlo. Takže mě nakonec zachránilo focení se Sanie. To písmo je hrozné, vím :).










0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.