Nekonvenční portrét...

          Blížila se maturita a já plašila, abych měla uzavřený ročník. Jinak by praktická maturita byla k ničemu. Oboje probíhalo současně.



          Jedno ze cvičení bylo "Nekonvenční portrét". To znamená nějaký výtvarný portrét, na kterém je aspoň trochu poznat, že to portrét je. Kašlala jsem na to. Nějakou představu jsem měla, ale většinou stejně stvořím něco jiného. Celý můj školní rok probíhal ve stylu "hlavně abych to měla". Takže z poloviny promyšlené fotografie a z poloviny náhodné cvakání. Jedno ostré světlo a větrák. Takhle sépiově žluté to udělal kamarádčin foťák, který jsem si půjčila.




          U této fotografie původně obličej nebyl. Profesorovi se to nezdálo jako portrét, ale jako fotografie vlasů a donutil mě tam obličej domontovat. Nejsem si jistá svými pocity, které z ní mám.




0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.