FESTMichael - Moje Praha...

          Do 17. 7. 2015 můžete potkat moji fotku na panelu na Náměstí Míru.


          Fotka je špatně vytištěná (rozmazaná) a v souboru se najdou o hodně lepší. Náš profesor mi to dělá naschvál. Ano, hlavně, že vystavuji, ale pokaždé mi vybere fotku, která mi ne zrovna vyhovuje. Stejně jako na PraguePhotu Mám i lepší. Ale co už, tahle je dobrá :).

           Téma festu je "Moje Praha". Proto je tam zrovna tahle fotka - jsou na ní Háje. Na toto téma jsme měli i samostatné téma, a podle mě se dali fotografie použít.


          Tady jsou fotky, které jsem fotila na téma "Moje Praha". No... vlastně... asi je lepší ta s tygrem :D. Je fakt, že ty fotky jsou focený ze zoufalosti. Prostě abych měla cvičení hotové.



          EDIT: Po nějaké době, kdy jsem šla kolem panelů znovu a kochala se znovu velikým printem, jsem si všimla, že vystavuji i následující fotografii mostů z výhlídky. Mám na Náměstí Míru tedy dvě. Nikdo mi nic neřekl a všimla jsem si jí náhodou. Ale tak to u nás chodí :D




0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.